Елекронна пошта

Аватар користувача
Юрій
Новачок
Повідомлень: 41
З нами з: 08 листопада 2016, 17:46
Звідки: Рівне
ПІБ: Ілючек Юрій Флавіанович
Підрозділ: Відділ ІТ

Елекронна пошта

Повідомлення Юрій » 14 жовтня 2017, 20:38

Оскільки часто виникають питання - продублюємо тут.

Вся діяльність щодо електронної пошти регулюється положенням http://ep3.nuwm.edu.ua/6139/.

Це означає, що працівники чи студенти повинні бути як мінімум ознайомлені з ним (лінк вище), та діяти не на власний розсуд а згідного цього документу.

Процедура відновлення паролю.

Для студентів.
  • Звернутись в деканат. Деканат створює заявку через Єдиний Сервіс Надання Інформаційних Послуг. Новий пароль надсилається в деканат, або на скриньку вказану в заявці.
  • Звернутись у 118-й кабінет, при собі мати студентський чи залікову книжку.
Для викладачів та працівників вузу.
  • Звернутись через ЕДО
  • Звернутись через керівництво (новий, одноразовий пароль в такому разі надсилається керівництву. Зверніть увагу - одноразовий пароль потрібно змінити при першому вході!). Заявка в такому випадку створюється через Єдиний Сервіс Надання Інформаційних Послуг
Аватар користувача
Adm
Учасник NUWEE CHALLENGE
Учасник NUWEE CHALLENGE
Повідомлень: 24
З нами з: 08 листопада 2016, 14:34
Звідки: Рівне
ПІБ: Хоменчук Олександр
Підрозділ: Відділ ІТ

Re: Елекронна пошта

Повідомлення Adm » 17 жовтня 2017, 09:23

Я би ще добавив свої 5 копійок =)
Для студентів: в гугл сервісі гарно працює відновлення паролю через мобільний номер, також заявку на відновлення може подати куратор (викладач) - на нього і впаде відповідальність у разі неправомірного доступу до пошти іншої особи
Для тих хто в танку: Відновлення через Заявку хелп деска, не шліть листи на пошту! По той же причині що корпоративна пошта не є офіційним листуванням - ми маємо право спокійно ігнорувати такі листи!