Порівняння систем документообігу

Аватар користувача
Юрій
Новачок
Повідомлень: 54
З нами з: 08 листопада 2016, 17:46
Звідки: Рівне
ПІБ: Ілючек Юрій Флавіанович
Підрозділ: Відділ ІТ

Порівняння систем документообігу

Повідомлення Юрій » 27 грудня 2017, 10:05

  • NauDoc - ООО "НауДок" - российская компания, разработчик программного обеспечения для бизнеса и органов государственной власти. Основным продуктом компании является система электронного документооборота NauDoc. ООО "НауДок" входит в группу компаний NAUMEN, входящей в ТОП-50 российских ИТ-компаний. Предприятие образовано в 2008 году, выделившись в обособленное подразделение компании NAUMEN. Офис расположен в Екатеринбурге.
  • Alfresco — це система управління корпоративними інформаційними ресурсами (ECM) і документообігом, один з лідерів на ринку вільного програмного забезпечення, серед програм для організації електронного документообігу. Alfresco ECM — це стратегічна інфраструктура та технічна архітектура для підтримки єдиного життєвого циклу інформацію (контенту) різних типів і форматів. Alfresco активно займається розробкою продуктів, які є популярними в Європі, Америці та деяких країнах СНД. Є безкоштовна версія https://www.alfresco.com/products/community/download
Віталій
Повідомлень: 8
З нами з: 30 листопада 2016, 16:10
ПІБ: Назарук Віталій Дмитрович
Підрозділ: Відділ ІТ

Re: Порівняння систем документообігу

Повідомлення Віталій » 27 грудня 2017, 10:22

Система FossDoc https://fossdoc.com/
В поставку Системи FossDoc включені електронні шаблони таких поширених в діловодстві документів, як вхідні та вихідні листи, службові записки, накази, звернення громадян. Таким чином, можна відразу почати використовувати продукт, без рутинних попередніх налаштувань.
Віталій
Повідомлень: 8
З нами з: 30 листопада 2016, 16:10
ПІБ: Назарук Віталій Дмитрович
Підрозділ: Відділ ІТ

Re: Порівняння систем документообігу

Повідомлення Віталій » 27 грудня 2017, 10:30

СЕД Адміністрації Президента України
Дане рішення створено для безкоштовної передачі у будь які органи влади у вигляді відкритого коду з можливістю видозмінювати рішення під потреби замовника.
Рішення легко масштабується і може бути відтворене в інших організаціях в частині тих функцій, які необхідні згідно зі специфікою та завданнями установи. Крім того, робочі процеси піддаються гнучкому настроюванню, що дозволяє враховувати особливості здійснення функцій практично усіх органів державної влади і місцевого самоврядування. Принциповий момент переходу до електронного
діловодства - використання електронного аналога власноручного підпису на паперових документах - в СЕД реалізовано шляхом впровадження електронного цифрового підпису (ЕЦП).
Віталій
Повідомлень: 8
З нами з: 30 листопада 2016, 16:10
ПІБ: Назарук Віталій Дмитрович
Підрозділ: Відділ ІТ

Re: Порівняння систем документообігу

Повідомлення Віталій » 27 грудня 2017, 10:32

СЕД Адміністрації Президента України: http://sed.reforms.in.ua/basic-page/prezentaciya
Віталій
Повідомлень: 8
З нами з: 30 листопада 2016, 16:10
ПІБ: Назарук Віталій Дмитрович
Підрозділ: Відділ ІТ

Re: Порівняння систем документообігу

Повідомлення Віталій » 27 грудня 2017, 10:56

Платні системи високої вартості

СЕДО "Діло" http://www.eos.com.ua/eos/ru/products/delo/
СЕДО "ДІЛО" - комплексний промисловий розв'язок, що забезпечує автоматизацію процесу діловодства, а також ведення повністю електронного документообігу організації. Система ефективно використовується як у невеликих комерційних компаніях, так і в розподілених холдингових або відомчих структурах.

СЕДО Мегаполіс. Документообіг http://www.softline.kiev.ua/ua/produkti ... oobig.html
Система автоматизації документообігу або система електронного документообігу (СЕД) — автоматизована система, яка супроводжує процес управління роботою ієрархічної організації з метою забезпечення виконання цієї організацією своїх функцій. Процес управління спирається на документи, що містять інструкції для співробітників організації, необхідні до виконання.

СЕДО Аскод http://www.docflow.ua/products/ackod.pdf
Система електронного документообігу АСКОД™ призначена для автоматизації процесів діловодства, службового, господарського та управлінського документообігу, для організації колективної роботи над документами з використанням безпаперових технологій та для забезпечення електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису (ЕЦП).
Сучасна версія системи електронного документообігу АСКОД™ функціонує на платформі системи управління базами даних ORACLE
Віталій
Повідомлень: 8
З нами з: 30 листопада 2016, 16:10
ПІБ: Назарук Віталій Дмитрович
Підрозділ: Відділ ІТ

Re: Порівняння систем документообігу

Повідомлення Віталій » 27 грудня 2017, 11:00

Згідно з повідомленням працівників ІТ-підрозділу Приватбанку, вони планують відновити роботу "УкрДок-новий" до кінця січня 2018р
Віталій
Повідомлень: 8
З нами з: 30 листопада 2016, 16:10
ПІБ: Назарук Віталій Дмитрович
Підрозділ: Відділ ІТ

Re: Порівняння систем документообігу

Повідомлення Віталій » 27 грудня 2017, 12:42

Експертні висновки Держспецзв'язку на відповідність вимогам НД ТЗІ мають системи:
1. ДокПроф
2. АСКОД
3. Мегаполіс. Док.Нет
4. FossDoc.net
Аватар користувача
Юрій
Новачок
Повідомлень: 54
З нами з: 08 листопада 2016, 17:46
Звідки: Рівне
ПІБ: Ілючек Юрій Флавіанович
Підрозділ: Відділ ІТ

Re: Порівняння систем документообігу

Повідомлення Юрій » 28 грудня 2017, 09:37

  • “Вчасно” - українська система з оплатою за вихідні документи
  • elDoc – система електронного документообігу
    Високотехнологічне рішення для автоматизації бізнес-процесів, процесів обміну документами та організації електронного архіву має демо-версію http://demo.eldoc.ua/
  • zimbra система - переважно орієнтована на пошту, проте має функціонал для спільної роботи з документами