Електронний документообіг (УкрДок) питання-відповіді

Технічну підтримку перенесено на http://help.nuwm.edu.ua/

Модератори: Оксана, Adm, Віталій, Юрій

Аватар користувача
Adm
Працівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 листопада 2016, 14:34
Звідки: Рівне
ПІБ: Хоменчук Олександр
Підрозділ: Відділ ІТ

Електронний документообіг (УкрДок) питання-відповіді

Повідомлення Adm » 28 листопада 2016, 12:36

Заявка на реєстрацію у системі УкрДок сюди
Оригінал тексту Питання-відповіді сюди
Довідкова інформація або Вікіпедія сюди

Мене заблокувала система через набір неправильного пароля. Прошу надіслати мені мій пароль.
Послідовність символів створеного Вами пароля на сервері не зберігається, від нього залишається лише обчислена функція, котра визначає, чи правильний пароль Ви набираєте. Тому відновити створений Вами і забутий пароль неможливо. Система надає можливість створити новий пароль. Для цього необхідно натиснути на рядок «Забули Ваш пароль?» та послідовно виконувати надані інструкції.
На папері всі службові записки ми адресували ректору, він накладав резолюцію, загальний відділ дану службову направляв у конкретний підрозділ. Який порядок передбачено в електронному документообігу.
Службові записки, зміст яких потребує залучення інших підрозділів університету, потребують погодження з керівниками цих підрозділів, затверджуються проректором за напрямом діяльності. Адресатом необхідно вибирати керівника підрозділу та/або інституту, який буде безпосередньо задіяний у виконанні змісту документа.
Якщо змістом службової передбачена витрата матеріальних коштів, необхідно обов’язково залучати до погодження головного бухгалтера та начальника планово-фінансового відділу. Окремі варіанти підготовки службових з погодженням надані в таблиці розділу Електронний документообіг на сторінці Wikiситет офіційного сайту університету.
В системі УкрДок я вибрав шаблон 8563, набрав службову, вибрав адресата, затверджуючого і погоджуючих та натиснув «Відпрацювати» Пройшло 2 дні, але ні погоджуючі, ні адресат моєї записки не отримали.
Після створення документа необхідно натиснути клавіші «Зберегти», «Створено», «На погодження». Тільки після цього документ потрапляє до погоджуючих, після погодження – до затверджуючих, після затвердження – до адресата.
Я набрав службову в шаблоні 10624 проректору університету і делегував йому. Ця службова від мене пропала і я не можу її знайти.
Для того, щоб відправити документ адресату необхідно натиснути «Зберегти», «Створено», «На погодження». Вибравши в полі «Делегувати» адресата, або іншого користувача, ви делегуєте йому право авторства на цей документ. У Вашому прикладі виходить, що автор і адресат – одна і та ж особа (проректор), що є недопустимим.
Керівник відділу пішов у відпустку. А він повинен погоджувати документи. Чи може за нього це робити інший.
Перед відпусткою, відрядженням замість керівника призначається виконуючий обов’язки. В такому випадку в УкрДок необхідно підготувати заявку в шаблоні 8646 на призначення ролі референта, яку має затвердити цей керівник. Якщо керівник відсутній і не має доступу до УкрДок, то цю заявку може затвердити ректор університету.
Раніше всі документи ми отримували через загальний відділ, або нам їх приносили. Тепер нам необхідно постійно сидіти і дивитись в УкрДок, чи не надійшли якісь документи?
Постійно сидіти і дивитись в УкрДок немає необхідності. Для оперативного відпрацювання документів достатньо і необхідно один раз в день заходити в персональний кабінет.

Аватар користувача
Юрій
Працівник
Повідомлень: 35
З нами з: 08 листопада 2016, 17:46
Звідки: Рівне
ПІБ: Ілючек Юрій Флавіанович
Підрозділ: Відділ ІТ

Re: Електронний документообіг (УкрДок) питання-відповіді

Повідомлення Юрій » 20 грудня 2016, 10:39

Зверніть увагу з 20 грудня 2016 року вхід в систему УкрДок здійснюється за посиланням https://doc.p-office.com.ua/

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Mr. Somewhich [Bot] і 0 гостей