Вибіркові дисципліни

Технічну підтримку перенесено на http://help.nuwm.edu.ua/

Модератори: Віталій, Юрій, Оксана, Adm

Аватар користувача
Adm
Учасник NUWEE CHALLENGE
Учасник NUWEE CHALLENGE
Повідомлень: 24
З нами з: 08 листопада 2016, 14:34
Звідки: Рівне
ПІБ: Хоменчук Олександр
Підрозділ: Відділ ІТ

Вибіркові дисципліни

Повідомлення Adm » 14 грудня 2016, 18:52

Вибіркові дисципліни реалізовані окремим модулем у платформі ПС-Студент.

Як це працює
1. Н-метод.відділ разом із проректорами, та іншими нарадами вирішують в які місяці будуть проходити кампанія вибору. Загалом вирішуються такі питання швидко з рекомандаціями відділу ІТ. Далі оголошується, а згодом робиться розсилка на корп. пошти викладачам + кафедри про терміни
2. В листі зазвичай вказується посилання на гугл форму - ці дані формуються в таблиці, яку перевіряє відділ акредитації чи дисципліна відповідна
3. Після позитивного "так", підключається відділ дист.освіта - який є адміністратором системи Мудл. І у категорії "Вибіркові..." створюється курс, до якого кріпиться викладач. Викладач звичайно вже пройшов авторизацію у системі Мудл раніше. Викладач описує свою дисципліну на свій розсуд
4. Коли форма закривається. Всі дисципліни реєструються працівниками н.м.відділу у системі Деканат. На дисципліни кріпляться групи. Адміністратор Деканату створює подію "Голосування"
5. У студента, який входить у групу що закріпили до вибіркових дисциплін, у кабінеті в меню стає активним вибіркові дисципліни. Це може бути як на 2 півріччя, так і на одне. Практикується поки що подія на 1 семестр.
6. Йде рекламна кампанія, агітація - називайте як хочете. Але дисципліна вважається вдалою, коли набирає більше 12 голосів. Тобто 12 студентів обрали її. На рівні н.м. відділу та проректорів вирішується скільки у групі має бути студентів.
7. А ті хто не набрав голосів, не агітував свою дисципліну, кого не вибрали взагалі - видаляються. І починається другий тур перевибору. Як показала практика - у першому туру 250+ дисциплін. У другому туру їх не більше 60
8. Через наради, та інструментами розсилки чи/або комунікатор у ПС-студент, студентів просять визначитись вже між 60 дисциплінами
9. На тури голосування дається біля тижня, 5-7 робочих днів
10. На сайті в цей час є окремий розділ. Шукайте Освітній процес. Там аналітична таблиця показує підрахунок онлайн. Вважайте такий собі рейтинг дисциплін. Ті хто ще не вибрав - є над чим подумати. Щоб знову не переставляти свій вибір. Головне розуміти що вибирати потрібно між дисциплінами у яких є шанс сформувати групи
11. Далі подія закривається та вибір фіксується. Приблизно тиждень н.м. відділ обробляє інформацію. Не задавайтесь питанням що саме - це внутрішня кухня. Навіть відділ ІТ має приблизну уяву. Інформація викладачу вже йде або через н.м.відділ або через кафедру
12. У кабінеті студента є можливість надрукувати індивідуальний план з вибірковими дисциплінами! Обов'язково з ним носитись - ми не знаємо. Але він є, його студент може надрукувати, та підписати. Документ, що засвідчує вільний вибір!!!

Опис процедури дав стисло. Це як у ресторані, викладачі і студенти у залі - спокійно тихенько грає музичка. відділи організації та супроводу на кухні - і там справді пекло під час події =)

Відділи, та їх ролі
1. Навчально-методичний відділ - графіки, терміни, реєстрація дисциплін у ПС-студент, навч.плани
2. Відділ дистанційного навчання - ЦРМ Мудл, створення курсів дисциплін для опису їх, сайт Мудл
3. Відділ акредитації - перевірка дисциплін на відповідність
4. Відділ ІТ - техн. супровід баз даних ПС-студент, корп. пошти, гугл форми, розсилка, інформація на сайті, вирішення інших університетських катаклізмів роботи всієї системи. Перемови з розробниками у тому числі. Виявлення помилок, тестування, та розробка технології. Консультуємо всіх, хто проявляє інтерес

Вибачте за орфографічні помилки. Всім успіху. Магістри вже спробували, на черзі інші.