Вибіркові дисципліни

Технічну підтримку перенесено на http://help.nuwm.edu.ua/

Модератори: Оксана, Adm, Віталій, Юрій

Аватар користувача
Adm
Працівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 листопада 2016, 14:34
Звідки: Рівне
ПІБ: Хоменчук Олександр
Підрозділ: Відділ ІТ

Вибіркові дисципліни

Повідомлення Adm » 14 грудня 2016, 18:52

Вибіркові дисципліни реалізовані окремим модулем у платформі ПС-Студент.

Як це працює
1. Н-метод.відділ разом із проректорами, та іншими нарадами вирішують в які місяці будуть проходити кампанія вибору. Загалом вирішуються такі питання швидко з рекомандаціями відділу ІТ. Далі оголошується, а згодом робиться розсилка на корп. пошти викладачам + кафедри про терміни
2. В листі зазвичай вказується посилання на гугл форму - ці дані формуються в таблиці, яку перевіряє відділ акредитації чи дисципліна відповідна
3. Після позитивного "так", підключається відділ дист.освіта - який є адміністратором системи Мудл. І у категорії "Вибіркові..." створюється курс, до якого кріпиться викладач. Викладач звичайно вже пройшов авторизацію у системі Мудл раніше. Викладач описує свою дисципліну на свій розсуд
4. Коли форма закривається. Всі дисципліни реєструються працівниками н.м.відділу у системі Деканат. На дисципліни кріпляться групи. Адміністратор Деканату створює подію "Голосування"
5. У студента, який входить у групу що закріпили до вибіркових дисциплін, у кабінеті в меню стає активним вибіркові дисципліни. Це може бути як на 2 півріччя, так і на одне. Практикується поки що подія на 1 семестр.
6. Йде рекламна кампанія, агітація - називайте як хочете. Але дисципліна вважається вдалою, коли набирає більше 12 голосів. Тобто 12 студентів обрали її. На рівні н.м. відділу та проректорів вирішується скільки у групі має бути студентів.
7. А ті хто не набрав голосів, не агітував свою дисципліну, кого не вибрали взагалі - видаляються. І починається другий тур перевибору. Як показала практика - у першому туру 250+ дисциплін. У другому туру їх не більше 60
8. Через наради, та інструментами розсилки чи/або комунікатор у ПС-студент, студентів просять визначитись вже між 60 дисциплінами
9. На тури голосування дається біля тижня, 5-7 робочих днів
10. На сайті в цей час є окремий розділ. Шукайте Освітній процес. Там аналітична таблиця показує підрахунок онлайн. Вважайте такий собі рейтинг дисциплін. Ті хто ще не вибрав - є над чим подумати. Щоб знову не переставляти свій вибір. Головне розуміти що вибирати потрібно між дисциплінами у яких є шанс сформувати групи
11. Далі подія закривається та вибір фіксується. Приблизно тиждень н.м. відділ обробляє інформацію. Не задавайтесь питанням що саме - це внутрішня кухня. Навіть відділ ІТ має приблизну уяву. Інформація викладачу вже йде або через н.м.відділ або через кафедру
12. У кабінеті студента є можливість надрукувати індивідуальний план з вибірковими дисциплінами! Обов'язково з ним носитись - ми не знаємо. Але він є, його студент може надрукувати, та підписати. Документ, що засвідчує вільний вибір!!!

Опис процедури дав стисло. Це як у ресторані, викладачі і студенти у залі - спокійно тихенько грає музичка. відділи організації та супроводу на кухні - і там справді пекло під час події =)

Відділи, та їх ролі
1. Навчально-методичний відділ - графіки, терміни, реєстрація дисциплін у ПС-студент, навч.плани
2. Відділ дистанційного навчання - ЦРМ Мудл, створення курсів дисциплін для опису їх, сайт Мудл
3. Відділ акредитації - перевірка дисциплін на відповідність
4. Відділ ІТ - техн. супровід баз даних ПС-студент, корп. пошти, гугл форми, розсилка, інформація на сайті, вирішення інших університетських катаклізмів роботи всієї системи. Перемови з розробниками у тому числі. Виявлення помилок, тестування, та розробка технології. Консультуємо всіх, хто проявляє інтерес

Вибачте за орфографічні помилки. Всім успіху. Магістри вже спробували, на черзі інші.

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Mr. Somewhich [Bot] і 0 гостей